lollo limberg mitt i livet

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Lollo - 31 maj 2012 11:27

Tänk att jag har klarat ett år i skolan!

Bättre sent än aldrig heter det må hända, men jag hade nog i alla fall önskat att jag gjort detta tidigare för att spara tid och ännu mer tid :)

Det har ett stressigt år, mycket att göra, hemska sjukdomar som hängde i en evighet. Men nu när man klarat det känner man att det bara var SÅ värt det!

Inväntar nu betygen på måndag med avslutningsfika, sen väntar ett sommarlov med lite jobb o bara mys. Jag känner inget som helst problem med att börja skolab igen i höst, tycker verkligen att det är bland det roligaste jag gjort att gå i skolan nu! Man får en sån skön "jag kan"- känsla. Trivs i skolmiljön.


Men först sommarlov!!!!

Jag har nästan tagit studenten, för jag har nästan tagit studenteeeen!! 

Ovido - Quiz & Flashcards