lollo limberg mitt i livet

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Vad har jag gjort för ont??

Av Lollo - 3 november 2011 21:41

Detta är verkligen helt sjukt!!!! Jag fattar verkligen inte vad jag gjort som förtjänar detta helvete!! Jag vet att det finns miljoner människor därute med hemska sjukdomar som gärna skulle byta med mig... Men jag kan bara leva genom min kropp o detta är verkligen inte roligt nånstans!!


När jag i natt kände att febern kom tillbaka IGEN trodde jag verkligen inte det var sant!

Idag har jag legat i soffan o bara gråtit pga. värken i huvudet!! (bihålorna)

Det känns som nån står o hoppar på mitt ansikte!

Det går en dag eller två o jag känner att NU äntligen är det över, bara för att i nästa sekund känna bakslaget slå till stenhårt o nästa sjukdom på listan komma..... Tack o lov är hostan lite bättre! Men febern tar ju all ork man har o denna jävla huvudvärken!

För att inte säga hur förödmjukande det är att ringa o sjukskriva sig för 3 gången på en månad!!! Jag skäms så in i H-vete, känns som om folk tror man ljuger eller överdriver..


Äntligen har iaf barnen somnat, så nu ska jag lägga mig i sängen o huttra, o än en gång be att jag är frisk i morgon, idag är det 4 veckor sedan jag fick feber 1a gången...


Finns risk för översvämmning pga alla tårar som konstant rinner.

Gonatt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 31 maj 2012 11:27

Tänk att jag har klarat ett år i skolan! Bättre sent än aldrig heter det må hända, men jag hade nog i alla fall önskat att jag gjort detta tidigare för att spara tid och ännu mer tid :) Det har ett stressigt år, mycket att göra, hemska sjukdomar ...

Av Lollo - 25 mars 2012 22:35

Tänk vad mycket det betyder när solen tittar fram efter en mörk lång vinter! Man blir så glad o upprymd o hoppfull. Man längtar efter en massa mysiga skoljiga saker man vill göra nu när solen återvänt från det dolda. Man börjar tänka på alla gril...

Av Lollo - 21 februari 2012 23:31

När det nu närmar sig 40- årsdagen för min livskamrat har jag än en gång blivit påmind om hur roligt det är att planera och hitta på överraskningar. Det är så roligt att få överraska någon med något som man vet blir uppskattat! Att få se en annan män...

Av Lollo - 14 februari 2012 20:28

Ja lite så känns det iband faktiskt.  Jag kan ju erkänna att det iband känns att det är lite mycket samtidigt, men nu har jag ju haft förmånen att kunna få välj själv o då är det svårt att välja bort ngt. Speciellt när man känner att all är så roligt...

Av Lollo - 18 december 2011 22:48

Om blott några minuter går vi in i slutspurten, upploppet. Julveckan. När det ska mysas runt, pyntas i granen som ska in, laga knäck o god julmat. Jag är inte religiös men denna veckan gör mig alldeles varm o hoppfull o glad.   Måste ju även sä...

Ovido - Quiz & Flashcards