lollo limberg mitt i livet

Alla inlägg under december 2011

Av Lollo - 18 december 2011 22:48

Om blott några minuter går vi in i slutspurten, upploppet. Julveckan. När det ska mysas runt, pyntas i granen som ska in, laga knäck o god julmat.

Jag är inte religiös men denna veckan gör mig alldeles varm o hoppfull o glad.


Måste ju även säga att den innehåller visst mått av nervositet..... O då menar jag inte ang vad det kan vara i paketen som ligger under granen, jag får nämligen inga julklappar ( o det beror INTE på att jag varit dum, ..... eller????) vi spar våra pengar o väljer att lägga dem på annat håll. (en liiiiten klapp ska nog min kära få ändå :)

Nej, åter till saken, nervositeten grundar sig i att på torsdag ska man ju ta emot de första betygen sen man var 16.

Måste säga att det blev visst mått av prestationsångest iaf, även om jag LOVAT mig själv att inte känna så. Men på det stora hela är jag MKT nöjd med höstterminen, trots att jag missat en del när vi varit sjuka...

Det har ju varit SÅ roligt!!

O till våren väntar 3 nya kurser. Det blir så bra detta!!


Snart dax att lägga sig i sängen o hoppas man slipper vakna 5 i morgon bitti, har haft svårt att sova ett tag :(


Sov gott!!!

Av Lollo - 12 december 2011 22:56

Idag har jag insett den svåraste biten med mitt jobb.......

Det är att låta allt JÄ..A godis vara.....

Det går ju verkligen inte, det enda som funkar är väl att byta jobb!

Snart har man klarat första terminen på skolan så det går ju åt rätt håll iaf!!!


Tänk att det kan vara så roligt att plugga!!

Jag ser fram emot nästa tremin, däremot ser jag INTE fram emot att göra högskole provet... sitta där o svettas o känna sig urdum förmodligen..


Imorgon 3 sorters luciafiranden, det är bättre än tre små rätter från kinan det!!


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards