lollo limberg mitt i livet

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Ikväll blir det iaf Så mycket bättre!

Av Lollo - 5 november 2011 12:58

Tänk vad mycket ngt litet kan göra när man är lessen :)

Ser verkligen fram emot kvällen! Både för att jag får ta en tablett till, så jag sakta men säkert återvänder till friskhetens land.

Men framför allt för att "så mycket bättre" är ikväll!!


Måste säga att jag är nog inte LIKA svag idag, jag går inte runt o gråter hela tiden :) o jag har faktiskt varit ute lite på nätet o kollat vad som visas på bio tex. Har börjat tänka att "snart" när jag mår bra, då vill jag göra det o det o DET!

O det ä ett gott tecken i sig!

Ont har jag o slö o trött är jag, men det är bara att vila på!

Det tar ju liksom lite tid säger dom för kroppen att återhämta sig efter lunginflammation.


Men lite tid, vad är det? Jag ska ju förhoppningsvis leva MÅNGA år till!!! O hinna vara med om en massa skoj!

Lite tråkigt är det ju att jag faktiskt missar mitt livs första "dildoparty" på lördag.. :(

Det är alltså som ett homeparty (typ ljusparty) o det hade ju varit kul i höstrusket att piffa upp stämningen med lite kalas. Men vem vet jag kanske går dit nykter, bara för nyfikenhetens skull :) äter ju fortfarande medicin då, så ngt vin blir det icke för mig tyvärr :(


Ska nu krypa upp i soffan, medan grabbarna är på hockey min lilltjej sover middag, o kolla på svt play på det där avsnittet om familjen som blev anklade för att ha sex antastat sina barn.....


Sänder en extra tanke till älskade far idag på all hellgona!  Hoppas du har det bra däruppe med farmor, o även mormor & morfar :)


En underbar Lördag önskar jag er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 31 maj 2012 11:27

Tänk att jag har klarat ett år i skolan! Bättre sent än aldrig heter det må hända, men jag hade nog i alla fall önskat att jag gjort detta tidigare för att spara tid och ännu mer tid :) Det har ett stressigt år, mycket att göra, hemska sjukdomar ...

Av Lollo - 25 mars 2012 22:35

Tänk vad mycket det betyder när solen tittar fram efter en mörk lång vinter! Man blir så glad o upprymd o hoppfull. Man längtar efter en massa mysiga skoljiga saker man vill göra nu när solen återvänt från det dolda. Man börjar tänka på alla gril...

Av Lollo - 21 februari 2012 23:31

När det nu närmar sig 40- årsdagen för min livskamrat har jag än en gång blivit påmind om hur roligt det är att planera och hitta på överraskningar. Det är så roligt att få överraska någon med något som man vet blir uppskattat! Att få se en annan män...

Av Lollo - 14 februari 2012 20:28

Ja lite så känns det iband faktiskt.  Jag kan ju erkänna att det iband känns att det är lite mycket samtidigt, men nu har jag ju haft förmånen att kunna få välj själv o då är det svårt att välja bort ngt. Speciellt när man känner att all är så roligt...

Av Lollo - 18 december 2011 22:48

Om blott några minuter går vi in i slutspurten, upploppet. Julveckan. När det ska mysas runt, pyntas i granen som ska in, laga knäck o god julmat. Jag är inte religiös men denna veckan gör mig alldeles varm o hoppfull o glad.   Måste ju även sä...

Ovido - Quiz & Flashcards