lollo limberg mitt i livet

Alla inlägg under september 2011

Av Lollo - 22 september 2011 10:20

Äntligen känner jag att jag gör nåt kreativt för min personliga utveckling! Nåt som får mig att gå framåt o att må otrtoligt bra!!!

Jag känner mig så hemma i skolan nu o mår så bra av att veta att jag gör nåt som kommer få mig vidare i "karriärstrappan", nu har jag ju aldrig i hela mitt liv varit ute efter att göra karriär o bli rik etc.

Men att få utvecklas, måste man ibland!

Känslan nu efter en månad i skolan när man upptäcker att man KAN, man är inte sämst eller tappad bakom en vagn :) när man gjort ett par prov o inlämningsuppgifter o får tillbaka dem UTAN att behöva skoja bort resultatet eller tävla om vem som hade pluggat minst:) (som i högstadiet:)

Nej utan resultaten är BRA!


Jag har växt oerhört inuti på denna lilla period, "jag kan" känslan är underbar!

Känns som jag skulle vilja gå i skolan hela livet nu :) ta igen det jag missade för 15 år sedan, vill lära mig o tycker det är så roligt!!


En skön kick för självförtroendet! När man annars är så insnöad i att byta blöjor, städa laga mat tvätta handla...... Vilket jag älskar på sitt sätt (ta hand om familjen menar jag;) men det är inte så stimulerande i längden o defenitivt inte utvecklande!

Hmm, jo kanske i bland då, när jag som i förrgår fick en ny spis med helt nya funktioner att lära sig :) då fick man sig en utmaning...... eller?? :)

Ovido - Quiz & Flashcards