lollo limberg mitt i livet

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Snälla farbror Doktorn

Av Lollo - 27 oktober 2011 10:01

Idag blev det ett samtal till sjukhuset igen...

Var i väg o jobbade lite drygt två timmar igår, o hostan kom som ett brev på posten...

Eftersom min medecin tog slut för ett par dagar sen har jag märkt en tydlig skillnad de senaste  dygnen, jobbiga nätter o hemska mornar. 

bra tillfälle att få komma ut lite med de små o ta en promenad till farbror doktorn, för lite frisk luft är ju skönt, även om det blir mer hosta då...!


Idag ska jag fixa lite ljung i trädgården tänkte jag :)

Har inte hunnit det än....

Några av sommarblommorna hänger tom kvar i krukorna!!:)dags att slänga dom kanske??


Nej iväg o hämta lite hostmedicin!!

Ikväll blir det ett glas rött till Robinson, tända ljus o lite höstmys!!

 o i morgon blir det full arbets/dagisdag! Det ska bli skönt!!


Idag är en god dag känner jag!! :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 31 maj 2012 11:27

Tänk att jag har klarat ett år i skolan! Bättre sent än aldrig heter det må hända, men jag hade nog i alla fall önskat att jag gjort detta tidigare för att spara tid och ännu mer tid :) Det har ett stressigt år, mycket att göra, hemska sjukdomar ...

Av Lollo - 25 mars 2012 22:35

Tänk vad mycket det betyder när solen tittar fram efter en mörk lång vinter! Man blir så glad o upprymd o hoppfull. Man längtar efter en massa mysiga skoljiga saker man vill göra nu när solen återvänt från det dolda. Man börjar tänka på alla gril...

Av Lollo - 21 februari 2012 23:31

När det nu närmar sig 40- årsdagen för min livskamrat har jag än en gång blivit påmind om hur roligt det är att planera och hitta på överraskningar. Det är så roligt att få överraska någon med något som man vet blir uppskattat! Att få se en annan män...

Av Lollo - 14 februari 2012 20:28

Ja lite så känns det iband faktiskt.  Jag kan ju erkänna att det iband känns att det är lite mycket samtidigt, men nu har jag ju haft förmånen att kunna få välj själv o då är det svårt att välja bort ngt. Speciellt när man känner att all är så roligt...

Av Lollo - 18 december 2011 22:48

Om blott några minuter går vi in i slutspurten, upploppet. Julveckan. När det ska mysas runt, pyntas i granen som ska in, laga knäck o god julmat. Jag är inte religiös men denna veckan gör mig alldeles varm o hoppfull o glad.   Måste ju även sä...

Ovido - Quiz & Flashcards