lollo limberg mitt i livet

Alla inlägg under juli 2011

Av Lollo - 17 juli 2011 20:34

När jag tänker på en skolflicka ser jag en sån där sexig flicksnärta med stayups o kort kjol med kavaj till o två hästsvansar på var sida :)


O så kommer ju inte synen av mig bli iaf :) hahaha, det skulle va hemskt!

Men jag kommer iaf va supernervös när jag klver in i brogårdsskolans  entre, det är verkligen ett som är säkert!!!!


men jag längtar lite faktiskt! ska bli skönt att få känna att man äntligen tar tag i nåt här i livet!


men först ska jag jobba lite o åka till astrid lindgrens värld & kanske västkusten med mor o barnen :)

o njuta av att bara va ledig o va i stugan!!!


För nu är det sommar!!!!!

Av Lollo - 14 juli 2011 23:47

Kom hem från jobbet för en stund sedan..... Nu kan man inte sova för i den lilla lilla staden som lollo bor ska man försöka få lite "storstads- festivalskänsla" genom att ha liveband på krogen en torsdag :)


I o för sig har jag huvdet fullt, så jag hade nog inte kunnat det ändå, så jag passar på att ligga själv i sängen med min 10årings laptop o surfa o spåna vidare på vad jag ska satsa på för jobb, nu när jag ska börja utbilda mig o förhoppningsvis byta upp mig från "servicebutiksbiträde" till nåt annat (vad som helst:)


har ju min lilla dröm om skolan.... Bara att hoppas på att universitetet i karlstad får min gren lagom tills det är dags!!! (grundskola-fritidshem)

För den vill jag verkligen gå..... Men som det ser ut just nu är det den ENDA gren de INTE har, typiskt....


Har ju alltid haft kontors jobb som en liten dröm oxå..... administration kanske???? eller nåt som verkligen vore skoj vore ju att få ha nåt eget, men den tiden finns ju verkligen inte :)


Vet bara att det är dags nu att ta klivet från den stabila tryggheten (mitt nuvarande "fasta" jobb) o in i framtiden för lite personlig utveckling!!!


men jag får väl börja med de där gymnasieämnena så ger sig nog resten själv sen!! :)


Sov gott!! Nu hör jag inte "the poodles" längre, de kanske har spelat färdigt???



Av Lollo - 4 juli 2011 19:15

Fylld av kärlek av mina barn:) glad över att min man återvänt från "sin semester", trött i kroppen, glad i själen, lessen  i ögat efter filmen igår, glad att jag haft en "lycklig" barndom, glad att jag är frisk o får må bra, förväntasfull inför semestern till vimmerby, kram o gos sugen på min man:) härligt ledig i några dagar, ganska pank efter några härliga semester dagar, o framförallt TACKSAM LIVET!!


kramas ofta! i morgon kan det vara försent!!

Ovido - Quiz & Flashcards